dinsdag 18 februari 2014

Mevrouw theepot en kopje

Dit was wel de moeilijkste creatie tot nu toe.   Een heleboel werk en dan die afwerking...
'k Ben er niet 100% tevreden over, maar ze vinden zeker een plaatsje in mijn collectie.   Ziezo... alle begonnen haakwerkjes zijn bij deze afgewerkt.   Tijd voor iets nieuws!   Joepie... das het leuke eraan.   Soms vergt iets heel wat tijd, heb je even geen zin, begin je iets nieuws.   Maar lang mag het toch niet onafgewerkt blijven liggen.   Van uitstel komt afstel.
Ik heb net al mijn dozen weer eens netjes gelegd, de gebruikte katoen terug per kleur gesorteerd en de bijhorende lintjes en knopjes hun plaatsje gegeven.
Seffens ga ik even snuffelen in mijn boeken om iets anders te maken.   Iemand suggesties?   Mijn lijstje van "to do's" is nog ongelooflijk lang en dagelijks komen er nieuwe patroontjes binnen... ik weet zeker dat ik nog héél lang bezig blijf ☺


Geen opmerkingen:

Een reactie posten